Deprecated: Hook pll_after_languages_cache is deprecated since version 3.4 with no alternative available. in /home10/defkalio/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the health-check domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home10/defkalio/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Όροι και Προϋποθέσεις Αγοράς/Πολιτική Αποστολών - ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ Α.Ε.
Warning: Undefined array key "options" in /home10/defkalio/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192

Όροι και Προϋποθέσεις Αγοράς/Πολιτική Αποστολών

Ακολουθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις που αποτελούν την Πολιτική αποστολών μας.

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

  • Όλες οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται εντός 1-10 εργάσιμων ημερών.
  • Οι παραγγελίες δεν αποστέλλονται ούτε παραδίδονται τα Σαββατοκύριακα ή τις τοπικές αργίες.
  • Περιπτώσεις καθυστέρησης, όπως αυτές που συμβαίνουν λόγω παραγγελιών μεγάλου όγκου, θα οδηγήσουν σε ειδοποίηση προς τον πελάτη.
  • Καθυστερήσεις μπορεί να προκύψουν λόγω των λόγων της ΥΠΕΡΑΝΩ ΔΥΝΑΜΕΩΣ, όπως απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες κ.λπ.

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΤΙΜΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ

  • Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων ΕΛΤΑ, οπότε στον προορισμό η παράδοση θα γίνει από την Ταχυδρομική Εταιρεία
    που είναι ανταποκρίτριά τους, πιθανότατα την Εθνική Ταχυδρομική Υπηρεσία της χώρας προορισμού.
  • Στις ευρωπαϊκές χώρες η εκτίμηση παράδοσης είναι 5-10 εργάσιμες ημέρες.
  • Στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Ιαπωνία και την Αυστραλία 15-20 εργάσιμες ημέρες.
  • Στον υπόλοιπο κόσμο 20-60 εργάσιμες ημέρες.
  • Οι τιμές αποστολής υπολογίζονται ανάλογα με το βάρος, τον όγκο και τη χώρα προορισμού.

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

  • Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης αποστολής με αριθμούς παρακολούθησης θα σταλεί κατά την αποστολή της παραγγελίας.
  • Οι αριθμοί παρακολούθησης θα ενεργοποιηθούν εντός 24 ωρών από την παραλαβή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

ΤΕΛΩΝΕΙΑ, ΔΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΦΟΡΟΙ

  • Δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τυχόν τελωνειακούς δασμούς ή φόρους.
  • Οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για την πληρωμή όλων των δασμών, φόρων και άλλων τελών που επιβάλλονται μόλις το δέμα σας φτάσει στη χώρα προορισμού.
  • Όλα τα τέλη που επιβάλλονται κατά τη διάρκεια ή μετά την αποστολή (τιμολόγια, φόροι κ.λπ.) είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη.

ΖΗΜΙΕΣ / ΑΣΦΑΛΕΙΑ

  • Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε προϊόντα που έχουν καταστραφεί ή χαθεί κατά τη διάρκεια της αποστολής σε περίπτωση που δεν ζητηθεί και δεν εξοφληθεί το τέλος ασφάλισης.
  • Οι παραγγελίες που λαμβάνονται ολικώς ή μερικώς κατεστραμμένες πρέπει κατ’αρχάς να γνωστοποιηθούν στον μεταφορέα της αποστολής.
  • Αποθηκεύστε όλα τα υλικά συσκευασίας και τα κατεστραμμένα αγαθά πριν υποβάλετε αξίωση στον μεταφορέα αποστολής.

ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΚΕΤΟΥ

Εάν το δέμα σας δεν μπορεί να παραδοθεί, δεν διεκδικηθεί ή απορριφθεί, είστε υπεύθυνοι για τα εξής:

  • Αρχικά έξοδα αποστολής και επιστροφής (ακόμα και αν υπάρχει προσφορά “Δωρεάν Αποστολή”)
  • Δασμοί, φόροι και άλλες τελωνειακές επιβαρύνσεις που προκύπτουν στο δέμα τόσο για τις αρχικές αποστολές όσο και για τις αποστολές επιστροφής
  • Το ποσό αυτών των χρεώσεων θα αφαιρείται από την επιστροφή των εμπορευμάτων σας.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

  • Τα αντικείμενα που επιστρέφονται πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.
  • Τα αντικείμενα που έχουν αγοραστεί σε τιμή προσφοράς ή με έκπτωση δεν επιστρέφονται και ούτε ανταλάσσονται.
  • Προς το παρόν δεν προσφέρουμε ανταλλαγή.
  • Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών