Ακολουθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις που αποτελούν την Πολιτική αποστολών μας.
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
- Όλες οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται εντός 1-10 εργάσιμων ημερών.
- Οι παραγγελίες δεν αποστέλλονται ούτε παραδίδονται τα Σαββατοκύριακα ή τις τοπικές αργίες.
- Περιπτώσεις καθυστέρησης, όπως αυτές που συμβαίνουν λόγω παραγγελιών μεγάλου όγκου, θα οδηγήσουν σε ειδοποίηση προς τον πελάτη.
- Καθυστερήσεις μπορεί να προκύψουν λόγω των λόγων της ΥΠΕΡΑΝΩ ΔΥΝΑΜΕΩΣ, όπως απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες κ.λπ.
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΤΙΜΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ
- Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων ΕΛΤΑ, οπότε στον προορισμό η παράδοση θα γίνει από την Ταχυδρομική Εταιρεία
που είναι ανταποκρίτριά τους, πιθανότατα την Εθνική Ταχυδρομική Υπηρεσία της χώρας προορισμού. - Στις ευρωπαϊκές χώρες η εκτίμηση παράδοσης είναι 5-10 εργάσιμες ημέρες.
- Στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Ιαπωνία και την Αυστραλία 15-20 εργάσιμες ημέρες.
- Στον υπόλοιπο κόσμο 20-60 εργάσιμες ημέρες.
- Οι τιμές αποστολής υπολογίζονται ανάλογα με το βάρος, τον όγκο και τη χώρα προορισμού.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
- Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης αποστολής με αριθμούς παρακολούθησης θα σταλεί κατά την αποστολή της παραγγελίας.
- Οι αριθμοί παρακολούθησης θα ενεργοποιηθούν εντός 24 ωρών από την παραλαβή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
ΤΕΛΩΝΕΙΑ, ΔΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΦΟΡΟΙ
- Δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τυχόν τελωνειακούς δασμούς ή φόρους.
- Οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για την πληρωμή όλων των δασμών, φόρων και άλλων τελών που επιβάλλονται μόλις το δέμα σας φτάσει στη χώρα προορισμού.
- Όλα τα τέλη που επιβάλλονται κατά τη διάρκεια ή μετά την αποστολή (τιμολόγια, φόροι κ.λπ.) είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη.
ΖΗΜΙΕΣ / ΑΣΦΑΛΕΙΑ
- Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε προϊόντα που έχουν καταστραφεί ή χαθεί κατά τη διάρκεια της αποστολής σε περίπτωση που δεν ζητηθεί και δεν εξοφληθεί το τέλος ασφάλισης.
- Οι παραγγελίες που λαμβάνονται ολικώς ή μερικώς κατεστραμμένες πρέπει κατ’αρχάς να γνωστοποιηθούν στον μεταφορέα της αποστολής.
- Αποθηκεύστε όλα τα υλικά συσκευασίας και τα κατεστραμμένα αγαθά πριν υποβάλετε αξίωση στον μεταφορέα αποστολής.
ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΚΕΤΟΥ
Εάν το δέμα σας δεν μπορεί να παραδοθεί, δεν διεκδικηθεί ή απορριφθεί, είστε υπεύθυνοι για τα εξής:
- Αρχικά έξοδα αποστολής και επιστροφής (ακόμα και αν υπάρχει προσφορά “Δωρεάν Αποστολή”)
- Δασμοί, φόροι και άλλες τελωνειακές επιβαρύνσεις που προκύπτουν στο δέμα τόσο για τις αρχικές αποστολές όσο και για τις αποστολές επιστροφής
- Το ποσό αυτών των χρεώσεων θα αφαιρείται από την επιστροφή των εμπορευμάτων σας.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
- Τα αντικείμενα που επιστρέφονται πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.
- Τα αντικείμενα που έχουν αγοραστεί σε τιμή προσφοράς ή με έκπτωση δεν επιστρέφονται και ούτε ανταλάσσονται.
- Προς το παρόν δεν προσφέρουμε ανταλλαγή.
- Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών