Deprecated: Hook pll_after_languages_cache is deprecated since version 3.4 with no alternative available. in /home10/defkalio/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
Όροι και Προϋποθέσεις Αγοράς/Πολιτική Αποστολών - ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ Α.Ε.

Όροι και Προϋποθέσεις Αγοράς/Πολιτική Αποστολών

Ακολουθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις που αποτελούν την Πολιτική αποστολών μας.

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

  • Όλες οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται εντός 1-10 εργάσιμων ημερών.
  • Οι παραγγελίες δεν αποστέλλονται ούτε παραδίδονται τα Σαββατοκύριακα ή τις τοπικές αργίες.
  • Περιπτώσεις καθυστέρησης, όπως αυτές που συμβαίνουν λόγω παραγγελιών μεγάλου όγκου, θα οδηγήσουν σε ειδοποίηση προς τον πελάτη.
  • Καθυστερήσεις μπορεί να προκύψουν λόγω των λόγων της ΥΠΕΡΑΝΩ ΔΥΝΑΜΕΩΣ, όπως απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες κ.λπ.

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΤΙΜΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ

  • Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων ΕΛΤΑ, οπότε στον προορισμό η παράδοση θα γίνει από την Ταχυδρομική Εταιρεία
    που είναι ανταποκρίτριά τους, πιθανότατα την Εθνική Ταχυδρομική Υπηρεσία της χώρας προορισμού.
  • Στις ευρωπαϊκές χώρες η εκτίμηση παράδοσης είναι 5-10 εργάσιμες ημέρες.
  • Στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Ιαπωνία και την Αυστραλία 15-20 εργάσιμες ημέρες.
  • Στον υπόλοιπο κόσμο 20-60 εργάσιμες ημέρες.
  • Οι τιμές αποστολής υπολογίζονται ανάλογα με το βάρος, τον όγκο και τη χώρα προορισμού.

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

  • Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης αποστολής με αριθμούς παρακολούθησης θα σταλεί κατά την αποστολή της παραγγελίας.
  • Οι αριθμοί παρακολούθησης θα ενεργοποιηθούν εντός 24 ωρών από την παραλαβή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

ΤΕΛΩΝΕΙΑ, ΔΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΦΟΡΟΙ

  • Δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τυχόν τελωνειακούς δασμούς ή φόρους.
  • Οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για την πληρωμή όλων των δασμών, φόρων και άλλων τελών που επιβάλλονται μόλις το δέμα σας φτάσει στη χώρα προορισμού.
  • Όλα τα τέλη που επιβάλλονται κατά τη διάρκεια ή μετά την αποστολή (τιμολόγια, φόροι κ.λπ.) είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη.

ΖΗΜΙΕΣ / ΑΣΦΑΛΕΙΑ

  • Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε προϊόντα που έχουν καταστραφεί ή χαθεί κατά τη διάρκεια της αποστολής σε περίπτωση που δεν ζητηθεί και δεν εξοφληθεί το τέλος ασφάλισης.
  • Οι παραγγελίες που λαμβάνονται ολικώς ή μερικώς κατεστραμμένες πρέπει κατ’αρχάς να γνωστοποιηθούν στον μεταφορέα της αποστολής.
  • Αποθηκεύστε όλα τα υλικά συσκευασίας και τα κατεστραμμένα αγαθά πριν υποβάλετε αξίωση στον μεταφορέα αποστολής.

ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΚΕΤΟΥ

Εάν το δέμα σας δεν μπορεί να παραδοθεί, δεν διεκδικηθεί ή απορριφθεί, είστε υπεύθυνοι για τα εξής:

  • Αρχικά έξοδα αποστολής και επιστροφής (ακόμα και αν υπάρχει προσφορά “Δωρεάν Αποστολή”)
  • Δασμοί, φόροι και άλλες τελωνειακές επιβαρύνσεις που προκύπτουν στο δέμα τόσο για τις αρχικές αποστολές όσο και για τις αποστολές επιστροφής
  • Το ποσό αυτών των χρεώσεων θα αφαιρείται από την επιστροφή των εμπορευμάτων σας.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

  • Τα αντικείμενα που επιστρέφονται πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.
  • Τα αντικείμενα που έχουν αγοραστεί σε τιμή προσφοράς ή με έκπτωση δεν επιστρέφονται και ούτε ανταλάσσονται.
  • Προς το παρόν δεν προσφέρουμε ανταλλαγή.
  • Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών